Ce inseamna mai exact branding-ul? In mod practic, este infatisarea publica a companiei tale, pe piata.
Brandul reprezinta mult mai mult decat un logo, o culoare preferentiala sau un slogan. Elementele de identitate vizuala se transforma in mult dorita identitate de brand atunci cand aceasta este reprezentarea vizuala a valorilor si obiectivelor unei afaceri. Atunci cand este compusa din notorietate, fidelitate, asocieri, recunoastere si perceptie publica, identitatea unei companii se transforma in BRAND.
Cu peste 9 ani in branding si design grafic, echipa noastra va desfasura solutii precum crearea si livrarea unei puternice si profitabile strategii de imagine, prin procesul de naming, design, strategie de brand si planificarea comunicarii. Astfel, va oferim urmatoarele.
Identitatea unui brand trebuie sa reflecte si sa puna accentul pe calitatile intrinsece pe care o companie la considera importante, astfel incat sa trimita mai departe exact mesajul potrivit, catre clienti si prospecti.
Pozitionam (sau repozitionam) si modificam eficient imaginea unei companii, identificand efectele declansatoare care motiveaza publicul target spre o decizie de cumparare si armonizam conditiile de cerere/profit in scopul productivitatii.
Pare complicat? Nu e. Tine de prezentarea corecta si completa a unui brief, intelegerea si cunoasterea clientului si a afacerii sale ca si cand am face parte din ea si angrenarea echipei Artisz spre construirea unei identitati reprezentative si atractive.
Astfel, un nou brand prinde contur, iar impreuna cu clientul muncim sa ii mentinem pozitia pe piata, asigurand diferentiere, constanta, coerenta, omogenitate si notorietate.
07.02.2013
Am implinit 11 ANI!
ARTISZ® pregateste un produs care cuprinde trei pachete distincte de servicii specializate pentru promovare si identitate.
In curand!